Πώς μπορώ να προγραμματίσω ραντεβού με γιατρό;

Για να προγραμματίσετε ένα ραντεβού με γιατρό μέσω της πλατφόρμας TeleCare, ακολουθήστε αυτά τα απλά βήματα: Επιλέξτε την πάθηση που σας ενδιαφέρει. Δείτε τους διαθέσιμους γιατρούς, μαζί με το κόστος της συνεδρίας. Διαλέξτε την ημερομηνία και ώ ...

Πώς μπορώ να συνδεθώ στο λογαριασμό μου στο TeleCare;

Για να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας, θα πρέπει να μεταβείτε στην ενότητα είσοδος. Είσοδος Στη συνέχεια, εισάγετε το email και τον κωδικό πρόσβασής σας. Φροντίστε να αποθηκεύσετε τα στοιχεία σας με ασφάλεια.

Πώς μπορώ να εγγραφώ ως χρήστης στο TeleCare;

Επισκεφτείτε την επίσημη ιστοσελίδα του TeleCare και επιλέξτε την ενότητα Εγγραφή χρήστη. Συμπληρώστε τα απαραίτητα πεδία με τα προσωπικά σας στοιχεία και ακολουθήστε τις οδηγίες για να ολοκληρώσετε εύκολα και γρήγορα την εγγραφή σας. ...

Ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω για να εγγραφώ ως ιατρός στο TeleCare;

Για να εγγραφείτε, επισκεφτείτε την επίσημη ιστοσελίδα του TeleCare και επιλέξτε την ενότητα "Εγγραφή Ιατρών". Συμπληρώστε τα απαραίτητα πεδία της αίτησης και επισυνάψτε οποιοδήποτε έγγραφο πιστοποιεί την ιατρική σας ιδιότητα, ή άλλο επίσημο έγγραφ ...

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα για εμένα ως ιατρό;

Μείωση του χρόνου σε μη ιατρικές διαδικασίες: Το Telecare.gr σας βοηθά να εξοικονομήσετε χρόνο, μειώνοντας την ανάγκη για τηλεφωνικές κλήσεις και διαχείριση EHR. Έτσι, μπορείτε να αφιερώσετε περισσότερο χρόνο στους ασθενείς σας και λιγότερο στις διοι ...

Είναι ασφαλείς οι συνεδρίες μέσω του Telecare.gr

Ναι, οι συνεδρίες μέσω του Telecare.gr πραγματοποιούνται μέσω ενός ασφαλούς P2P (Peer-to-Peer) backbone που συμμορφώνεται με τους αυστηρούς κανονισμούς του HIPAA. Αυτό διασφαλίζει ότι οι προσωπικές σας πληροφορίες και δεδομένα παραμένουν πλήρως προστατευμ ...

Πώς ορίζεται και διαχειρίζεται η χρέωση των υπηρεσιών μου;

Μπορείτε να ορίσετε την χρέωση πού επιθυμείτε ανά συνεδρία, διάρκειας 20 λεπτών. Ο ασθενής επιλέγει το ραντεβού του από τις διαθέσιμες ώρες που έχετε καταχωρίσει στην πλατφόρμα. Μετά την επιλογή του ραντεβού, καλείται να πραγματοποιήσει προπληρωμή μ ...

Υπάρχει συνδρομή για τον Ιάτρο;

Όχι, η BASIC συνδρομή είναι δωρεάν και υποστηρίζει μόνο την υπηρεσία κρυπτογραφημένων βιντεοσυνεδριών. Εσείς καθορίζετε την τιμή της κάθε βιντεοσυνεδρίας. Τα διαχειριστικά έξοδα της πλατφόρμας ανέρχονται σε 9.8% επί του κόστους της κάθε συνεδρίας.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την ομάδα υποστήριξης του TeleCare για τυχόν απορίες;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη μέσω email στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@carepoi.com. Εναλλακτικά, μπορείτε να καλέσετε τον αριθμό τηλεφωνικής υποστήριξης: +30 2615008003 . Υπάρχει επίσης η δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε την ενσωμ ...

Ποια είναι τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την ολοκλήρωση της εγγραφής μου ως γιατρός;

Για να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας ως γιατρός στo TeleCare, απαιτείται η υποβολή ενός εγγράφου που να πιστοποιεί την ιατρική σας ιδιότητα, όπως: ✔ Ιατρική άδεια άσκησης επαγγέλματος ή ✔ Άλλο σχετικό έγγραφο που επιβεβαιώνει την ιδιότητά σας. Η εγγραφ ...

Τι γίνεται αν αντιμετωπίσω τεχνικά προβλήματα κατά την εγγραφή;

Αν συναντήσετε τεχνικά προβλήματα, δοκιμάστε να καθαρίσετε την προσωρινή μνήμη του φυλλομετρητή σας ή να δοκιμάσετε με διαφορετικό πρόγραμμα περιήγησης. Σε περίπτωση που το πρόβλημα συνεχίζεται, επικοινωνήστε άμεσα με την υποστήριξη μέσω email ή τη ...